Copertina

Dopo un breve PTR, l’ultima patch di Warcraft III: Reforged è live. Rispetto a quello di giugno non è un aggiornamento corposo, ma si concentra nella risoluzione di bug che causavano desync e su problemi grafici e d’interfaccia.

Queste note rappresentato una piccola battuta d’arresto sul nuovo corso che Blizzard aveva annunciato lo scorso maggio: dopo i bei bilanciamenti ci si aspettava almeno una delle feature promesse al lancio come la ladder o i profili, ma così non è stato. Si potrebbe speculare che la situazione tumultuosa degli Stati Uniti (tra coronavirus e proteste) abbia causato ritardi, ma senza comunicazioni da parte del team non possiamo esserne certi.

Ancora una volta, i fan di WarCraft III restano in attesa.

Warcraft III: Reforged Patch Notes
Version 1.32.7
July 7, 2020

Campaign

  • The score screen for campaign missions now accurately displays time elapsed during that mission.

Custom Games

  • Fixed an issue that was causing default loading screen text to display on custom loading screens.
  • Fixed an issue in the user interface during Custom Games creation that caused the IME indicator to not display.

Gameplay

  • Fixed a desync that occurred when a player in Classic mode and a player in Reforged mode were in a game with a unit that is both bloodlusted and hexed or polymorphed.
  • Fixed an issue where Anasterian Sunstrider would sometimes use Death Knight Arthas’s model in Reforged mode.

Versus

  • Frost Wyrm illusion auto attacks no longer apply the frost breath passive.
    • Developers’ notes: Having illusions apply a slowing effect on auto attack was unintentionally added recently. This fix shouldn’t have much effect on balance overall.

User Interface

  • Music on the score screen now only plays once.
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